Wednesday, December 3, 2008

Last hug

6 comments:

notalent369 said...

diavolul ala parca sufoca celalalt personaj...urata imbratisare...de aici, de unde privesc eu.

Dan Gheorghe said...

interesant blogul

Anonymous said...

În primă instanţă, am vrut să-ţi las un comentariu cât se poate de intelectual. Am renunţat, pentru că nu mi-e foarte uşor să prind în două cuvinte toată esenţa de pe aici, aşa cum face acel "interesant blogul". Nu pot şi pace, nu m-am ridicat niciodată până la acel nivel.
Am să spun doar că am renăscut de mii de ori din acea îmbrăţişare. Se scapă. Nu întreg. Şi ar mai fi ceva. Aş mai trăi experienţa asta de o altă mie de ori. Nu, nu sunt nebun.
Asta este tot, draga mea prietenă.

moi non plus said...

multumesc dragul meu prieten...cuvintele tale fac cat toate imbratisarile de consolare..desenul in sine e urat prin semnificatie dar este real si ma bucur ca ai vazut asta in el si in mine

Anonymous said...

Of...

Anonymous said...

Monstrul ala trebuia sa fie simpatic. Intamplator, este doar un agarici. Numai coada aia lunga e de el. :))